loading...
هتل های مجلل دبی
سیاوش بازدید : 79 شنبه 18 مرداد 1399 نظرات (0)

هزینه بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین آسمان خراش دنیاست و معمولا همه توریستان دوست دارند که در تور دبی از آن بازدید داشته باشند. به همین خاطر معمولا توریستان زیادی دوست دارند بدانند که قیمت بلیط برج خلیفه چقدر است و آیا این برج ارزش بازدید را دارد یا خیر. برای اینکه این سوال را به شما پاسخ دهیم، باید بگوییم که همه چیز به علایق و سلیقه شما بستگی دارد. اگر برای شما هم جالب است که از بالای بلندترین برج دنیا چشم انداز دبی را تماشا کنید و دبی را به شکل تازه ای ببینید، بهتر است که 200 درهم هزینه ورودی آن را پرداخت کنید و یک روز فوق العاده را برای خودتان در تور دبی رقم بزنید. البته اگر فکر می کنید که این 200 درهم برایتان خیلی زیاد است، برای شما پیشنهاد جالبی داریم. شما می توانید با خرید یک بلیط 125 درهمی نیز از برج خلیفه بازدید داشته باشید. تنها فرقش با بلیط 200 درهمی این است که شما تایم کمتری برای بازدید از برج خلیفه دارید. در واقع بلیط 200 درهمی برای بازدید یک روزه و بلیط 125 درهمی برای بازدید صبحگاهی یا عصرگاهی از برج خلیفه است

هزینه بازدید از آکواریوم دبی

شما با پرداخت 100 درهم می توانید از آکواریوم دبی دیدن کنید. مطمئن باشید که اگر به موجودات دریایی علاقه داشته باشید، دیدن این آکواریوم هم حتما برایتان جالب خواهد بود. در این صورت ارزشش را دارد که این 100 درهم را در تور دبی خرج کنید و فرصت بازدید از یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا را برای خودتان مهیا کنید.

هزیه تفریح در پیست اسکیت روی یخ دبی

برای اینکه بتوانید تجربه اسکیت روی یخ را در تور دبی کسب کنید، باید یک بلیط 60 درهمی برای خودتان تهیه کنید. لازم به ذکر است که شما با داشتن این بلیط می توانید 2 ساعت در این پیست اسکیت روی یخ دبی تفریح کنید.

هزینه بازدید از آب نمای دبی

خوشبختانه باید بگوییم که آب نمای دبی یکی از جاذبه های گردشگری رایگان دبی است و شما می توانید بدون پرداخت هزنیه از آن بازدید داشته باشید. هزینه گشت و گذار در دبی با اتوبوس های توریستی دبی یک سری اتوبوس در دبی وجود دارد که مثالشان در خیلی دیگر از شهرهای توریستی دنیا نیز یافت می شود. این اتوبوس ها با نام اتوبوس های هوپ آن هوپ آف شناخته می شوند و تفاوتشان با اتوبوس های معمولی این است که برای توریستان طراحی شده اند. در واقع این اتوبوس ها به گونه ای هستند که کل شهر را چرخ می زنند و از کنار جاذبه های گردشگری دبی عبور می کنند تا هر توریستی بتواند در ایستگاه جاذبه گردشگری مورد نظرش از اتوبوس پیاده شود. نکته اینجاست که شما اگر یک بار بلیط این اتوبوس را خریداری کنید، می توانید یک روز کامل از آن اتوبوس ها استفاده کنید و یک به یک جاذبه های گردشگری دبی را از نزدیک ببینید و مسیر بین آن ها را طی کنید. کافی است که یک بلیط اتوبوس به ارزش 40 دلار تهیه کنید و از این قابلیت جالب در تور دبی بهره ببرید.

قیمت ورودی سواحل دبی

در دبی سواحل مختلفی وجود دارد که بازدید از بعضی از آن ها رایگان است. اما یک سری از آن ها بلیط ورودی دارند و هزینه ورودی هر کدامشان معمولا حدود 5 درهم است. اگر شما بخواهید در این سواحل یک چتر هم به عنوان چتر سایه بان داشته باشید، باید بین 5 تا 10 درهم برای یک چتر کوچک و حدود 10 تا 15 درهم برای یک چتر بزرگ هزینه کنید و آن را اجاره کنید. اگر هم بخواهید یک تخت آفتابگیری داشته باشید، باید 15 درهم پرداخت کنید و یک تخت آفتابیگری اجاره کنید. نکته دیگر اینکه امکان خرید یک چتر به ارزش 25 درهم از سوپرمارکت ها وجود دارد. خیلی از توریستان به جای اجاره چتر یکی از این چترها را برای خودشان می خرند و وقتی که تفریح آن روزشان تمام شد، چترشان را می فروشند!

هزینه تفریح در پارک های آبی دبی

یکی از مهمترین بخش های هزینه تفریح در دبی مربوط به هزینه تفریح در پارک های آبی دبی می شود. خوب است این را بدانید که قیمت بلیط پارک وایلد وای دبی باید 205 درهم، قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس 200 درهم و قیمت بلیط پارک آبی دریم لند دبی 135 درهم است.

هزینه دیگر تفریحات در دبی

گذشته از مواردی که گفته شد، امکان تجربه تفریحات دیگری هم در دبی وجود دارد که هزینه های خاص خودشان را می طلبند. مثلا اگر شما بخواهید با جیپ در صحرای دبی سافاری کنید، باید بین 150 تا 240 درهم هزینه کنید. برای گشت و گذار با قایق ها و کشتی های دبی برای صرف یک شام به یادماندنی هم باید حدودا 280 درهم را کنار بگذارید. اگر هم بخواهید با هلی کوپتر در آسمان دبی گشت بزنید، باید 740 درهم هزینه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 2,357
  • بازدید کلی : 11,946